Contact en bestellen
PRIJS
– BESTELLEN – BETALEN – LEVERTIJD -
SPECIALE WENSEN – VRAGEN
Wat kost het product?
Wilt u de prijs van een product weten? Als het in
voorraad is, staat de prijs erbij vermeld, met het bestelnummer. Kijk
anders eerst op de prijslijst
of het gewenste artikel nerin staat. De
prijzen op deze website en in de prijslijst zijn exclusief porti-
(tarief POST NL), verzend-/verpakkingskosten. Bij Elfy borduren zijn alleen eigen handgeborduurde producten verkrijgbaar.
Verzend-/verpakkingskosten
Het inpakken als
cadeautje, in doorzichtig folie, neemt Elfy borduren voor haar
rekening. Maar verzendkosten zijn niet alleen de postzegels. Daarna
moet uw bestelling uiteraard nog goed verpakt
verzonden worden, zodat het netjes bij u terechtkomt.
Track&Trace
Grotere bestellingen en pakjes die niet door de brievenbus passen,
worden verzonden met Track&Trace van POST NL. Na verzending
ontvangt u een mail met daarin de Track&Trace code. Via
internet (website van POST NL Track&Trace) kunt u uw pakket en
het bezorgmoment volgen.
Bestellen?
Wilt u iets bij Elfy borduren bestellen? Stuur uw bestelling via de mail naar elfyborduren@gmail.com.
Geef duidelijk aan welk
product u wilt hebben, in welke kleur en met welk handgeborduurd
motief. Bestelt u een product, dat
in voorraad is? Wilt u dan het
bestelnummer aangeven? Vergeet niet uw
naam, adres, het land en telefoonnummer te vermelden. (Voor
levering naar een adres
buiten Nederland gelden andere tarieven van POST NL.) Alle leveringen
vinden plaats op basis van vooruitbetaling.
Betalen
Nadat wij uw bestelling ontvangen hebben, ontvangt u per mail een
overzicht van het te betalen bedrag (inclusief
verzend/verpakkingskosten), het rekeningnummer waar het bedrag naar
overgeschreven moet worden en de eventuele termijn waar binnen geleverd
wordt. Pas nadat wij uw betaling ontvangen hebben, wordt de bestelling
in behandeling genomen. Na ontvangst van uw betaling kan de bestelling
niet meer geannuleerd worden. Bestellingen die na 5 dagen nog niet
betaald zijn, worden automatisch geannuleerd.
Levertijd
Uw bestelling wordt zo snel mogelijk afgehandeld. Soms is er van een
bepaald motief maar één in voorraad, bijvoorbeeld
als er net een beurs geweest is. Als u meer van een bepaald product
wilt bestellen, dan maken we dat product op bestelling bij. In dat
geval wel graag even overleg over de levertijd. Het blijft immers
handwerk en het woord spoed kent een echte handwerkster niet!
Verzending
Zodra uw bestelling via de post verzonden wordt, sturen we u daarvan
bericht via de mail. Bij verzending via Track&Trace mailen we u
de Track&Trace code. Wij
zijn niet verantwoordelijk voor het
zoekraken van pakketjes. Met de betaling
accepteert u tevens de voorwaarde dat het geleverde product niet geretourneerd kan worden. De
aankoop kan niet ongedaan gemaakt worden.
Speciale wensen?
Staat het product of motief er niet bij of heeft u een speciale wens?
Stuur uw mail naar
Elfy borduren (elfyborduren@gmail.com) en we laten u weten of zoiets mogelijk is en wat de
prijs van het product is.

|
Klaar
om weg te geven!
De meeste producten zijn
al ingepakt als cadeautje, in doorzichtig
folie. Bijvoorbeeld: handdoek met of zonder washandje,
gastendoekje, keukendoek met of zonder theedoek, baby-/wieglakentje.
|
Een
kijkje achter de
schermen of meer weten over Elfy
borduren?
|
 |
De foto's op deze website
zijn verkleind om te voorkomen dat derden ze
zonder toestemming kopiëren en voor andere doeleinden
gebruiken. Ze
zijn uitsluitend bedoeld ter ondersteuning en illustratie van de tekst.
|